mandag 16. desember 2013

SUKKERSØT LUE

Har dere sett på oppskriftene inne på garnstudio? Der kan man finne en haug av gratise
oppskrifter på strikking og hekling og det er sååå mye fint å velge mellom! 

Før om dagen tenkte jeg å prøve ut søkefeltet de har i venstre kolonne og skrev inn at jeg ønsket å bruke heklenål 4-5 og garntypen "Merino Extra Fine" siden dette var garn jeg hadde til overs. Da fikk jeg opp alle oppskriftene de hadde som passet til mine valg og endte opp med å hekle ei nydelig rosa lue med blondekanter.
Oppskrift finner du her.


Her ser du dn ferdigheklede lua. Endret litt på pongpongene og brukte heklenål 4 
i stedet for 4.5, men ellers har jeg fulgt oppskrifta, så og si til punkt og prikke.


Resultatet ble jo perfekt! Lua sitter som støpt på hodet til 
snuppa og hun virket storfornøyd i det hun fikk den på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar